måndag 5 juli 2010

Jag ler

Äntligen har solen kommit så man får lite extra energi. Barnen leker ute, badar, cyklar, har vatten krig m.m. HÄRLIGT!

Sebbes nya behandling verkar än så länge inte ge några större biverkningar mer än samma som tidigare då just den sortens cytostatika han fått biverkningar av innan även ingår i detta behandlingsschemat. Nu får han även cytostatika i tablettform, säger bara - Tur att det går så bra med tabletter nu!

Idag kom beskedet efter epok 1 som vi väntat på, PET-CT svaret. Sebbe fick tummen upp!!! Mycket har gått bort, vilket dom sa va troligt i och för sig i och med han hade på så många ställen men det va i alla fall helt underbart att höra! Svaren skickas nu till Tyskland för analys och för ev. ställningstagande om strålning. Nästa PET-CT röntgen görs ju nu inte förrän efter denna behandlingsepok vilket inte e klar förrän i början på Oktober.

Nu ska vi glädjas av detta positiva svar och njuta av sommaren i förhållande till våra förutsättningar!

GLAD SOMMAR!

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra:=) Njut ni nu av sommaren, Kraam från oss alla tre

    SvaraRadera
  2. Hejsan! du kanske inte kommer ihåg mig men vi träffades på sommarfesten i Torrskog. jag har tänkt mycket på dig och din familj. vad härligt att höra att det går åt rätt håll!!! Njut nu av sommaren! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jodå jag kommer allt ihåg dig! Men att du kom ihåg bloggen blev jag nu allt imponerad utav.
    Tack för omtanken!
    Alla framsteg blir man överlycklig utav!
    Vi njuter av sommaren och livet. Det borde alla göra!

    SvaraRadera